Forum Métiers - Pilote de chasse ou d'essai
- Filtre optionnel -
Recherche d'un mot :

modifier supprimer 1267 - de mathilde , 15 ans (FRA) - 2009-08-14
Pilote de chasse ou d'essai : "Fighter Pilot"

Hi, my name is Mathilde and I dream to become fighter pilot but I'm not a pro in English, so I would like speak with everyone to practice this language... I like war novels and moovies. So, bye : )


1267 -
modifier supprimer 17710 - Réponse de Denis , 21 ans (ZAI) - 2012-08-04

Salut mon ami je suis très heureux de savoir que dans le monde il y a aussi beaucoup de gens qui veulent être des pilote mais moi je vais aussi devenir pilote mais le seul problème est que je n'ai pas quelqu'un qui pourra payer pour moi le minervals pour devenir pilote mais si je trouve une personne qui pourra seulement payer pour moi le minervals alors j'irai jusqu'au bout et je serai l'ami de cet homme a toujours !

1267 -
modifier supprimer 1981 - Réponse de hee , 15 ans (KOR) - 2009-12-11

hi~~!!!
my name is hee(he-this mean is boy,so just call hea~^^).
i want to be a flight pilot too~^^
nice to meet you~
if you like send an e-mail call me~~~~^^
Have s good day~~

1267 -
modifier supprimer 1850 - Réponse de Hannah , 15 ans (GBR) - 2009-11-20

Hi! My name is Hannah and I really want to be a fighter pilot. I want to fly the hawk! I want to help people with English but I would like help with my French too. =) Are either of you interested?

1267 -
modifier supprimer 1741 - Réponse de Hélène , 16 ans (FRA) - 2009-11-03

My dream its became fighter pilot because its difficult and i'm not frightened by the height.I would like that somebody help me in English




Forum Métiers - Pilote de chasse ou d'essai - (c) Etudiants du Monde / Students of the World
pour toute remarque / question, merci de contacter le webmaster :

https://StudentsOfTheWorld.info